pátek 24. ledna 2025

Inovativní marketingová komunikace

INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

Využíváte v rámci marketingu nejnovější nástroje marketingové komunikace? Přicházíte s neortodoxním přístupem, ale zároveň velmi efektivně oslovujete cílovou skupinu? Dokážete bojovat v marketingovém poli formou guerilla marketingu?

Máte změřenu efektivitu vašich kampaní? Pak je tato kategorie stvořena přímo pro vás!

V rámci kategorie se hodnotí:

  • efektivní oslovení cílové skupiny
  • zohlednění aktuálních trendů nejen v online komunikaci (efektivní využití umělé inteligence, zapojení influencerů, komunikace na sociálních sítích, speciální eventy a další…)
  • nápaditost a kreativita kampaně
  • typy využitých prostředků komunikace v kampani a jejich vzájemné propojení
  • úroveň zpracování materiálů, které kampaň reprezentují
  • doložitelné statistiky ke kampani (zvýšení počtu návštěvníků, statistiky z online prostředí a další…)

Vzorové materiály kampaně nebo jejich fotodokumentaci (např. dokumentace proběhnuté venkovní kampaně) je nutné připojit jako přílohy k elektronické přihlášce.







    Přihlášení na VCCR - kategorie: Inovativní marketingová komunikace

    Pro přihlášení prosím vyplňte tento formulář. Následně Vám přijde potvrzení účasti na e-mail vyplněný v tomto formuláři.

    V případě problémů s registrací kontaktujte: [email protected].

    Informace o vás



    Informace o projektu





    Multimediální přílohy ukazující výstupy projektu

    Mediální přílohy nahrávejte prosím přes externí systém. Například Úschovna. V případě potřeby jsme si pro vás připravili návod.



    Souhlasím se zpracováním osobních údajů za dodržení Zásad ochrany osobních údajů.

    Nejnovější články

    Analýzy

    Evropa stabilizovala zadlužení, premiantem je Řecko

    Včera publikovaná data za třetí čtvrtletí potvrdila stabilizaci...
    Analýzy

    Výdaje na domácnost máme jedny z nejvyšších v EU

    Snižování energetické náročnosti budov může ušetřit až polovinu...
    Expertní pohled

    Špičky české e-commerce poradí, jak uspět

    V nových kancelářích Shoptetu se už 13. února...