Solární elektrárny v EU vyráběly poprvé více energie než uhelné
Podle zprávy European Electricity Review elektrárny v Evropské unii v loňském roce poprvé vyrobily více energie než uhelné elektrárny, přičemž...
Metaverza, imerzivní virtuální světy, v posledních letech přitahují značnou pozornost. Přestože se zatím neuchytily v mainstreamovém nasazení, firmy se již snaží hledat způsoby, jak v těchto světech podporovat vlastní značku. Coca-Cola v metaverzech šíří svá sběratelská NFT, Tommy Hilfiger v digitálním vesmíru prodává své výrobky. V Česku je nejviditelnějším příkladem automobilka Škoda, která spustila dokonce svůj vlastní Škodaverse. Co všechno metaverza značkám nabízejí a kdy se technologie rozšíří, budou v červnu v Praze řešit světoví experti na technologie Web3 Diego Borgo, Tim Walther, Daryl Kelly a Sebastian Orellano. České tech scéně se čtveřice představí na akci STRV Talks organizované českým týmem vývojářů a designérů STRV a Škoda Auto.
„Praha je důležitým technologickým centrem a my v STRV neustále testujeme možnosti nových technologií včetně Web3, ale i AR, VR nebo blockchainu. Proto jsme se rozhodli do Česka pozvat světové odborníky zabývající se metaverzy, aby zde společně diskutovali o potenciálu této technologie nejen spolu, ale i s českými firmami a technologickou komunitou,“ vysvětluje myšlenku celé akce Lubo Smid, spoluzakladatel a CEO STRV.
Český tým designérů a vývojářů tvořících špičkové digitální produkty. Od roku 2004 uvedlo na trh stovky softwarových řešení ve spolupráci s klienty Microsoft, Barry’s, The Athletic nebo Barnes & Noble. Pod značkou STRV Labs firma vyvinula řadu vlastních úspěšných aplikací v čele s LGBTQ+ dating aplikacemi Cosmic Latte nebo web3 ticketing platformou Enter. Hranice technologií v STRV posouvá více než 200 talentovaných lidí, kteří jej hodnotí 4,8 hvězdami na portálu Glassdoor. Firma pečuje o rozvoj české technologické scény organizováním meetupů pro designéry a vývojáře a akcemi STRV Talks pro širší startupovou a technologickou komunitu.
Na akci STRV Talks: Supercharging Brands With Web3 ft. Škodaverse & Frens se chystají kapacity skutečně globálního významu v oblasti Web3 a metaverz. Mezi řečníky je Diego Borgo, který s metaverzy radí nadnárodním značkám, jako je Adidas, Shell, Porsche a v neposlední řadě také Škoda Auto, které pomáhal se spuštěním jejího vlastního metaverza s názvem Škodaverse. K němu se připojí Tim Walther, řečník známý ze série přednášek TEDx a expert na kombinaci metaverza s NFT, který do nového sektoru pomáhá proniknout mimo jiné koncernu Volkswagen. Dalšími řečníky budou Daryl Kelly, CEO tržiště s NFT LTD.INC, a Sebastian Orellano, spoluzakladatel POAP Studia, které s NFT radí značkám Vogue, Renault a dalším.
„Metaverza jsou další evolucí toho, jak se lidé spojují. E-commerce a sociální sítě byly pro značky revoluční přelom. Představte si, co jim nabídne metaverzum coby další fáze internetu. Zatím se firmy ptají: Co je to metaverzum, jaké problémy řeší Web3, co z toho budeme mít a proč s tím začít už teď?“ předkládá hlavní téma události jeden ze spíkrů Diego Borgo. „Těším se, že na STRV Talks potkáme podobně smýšlející nadšence do NFT, tvůrce, sběratele a zájemce z řad firem,“ doplňuje ho další řečník Daryl Kelly.
Akce STRV Talks s pomocí Škoda Auto proběhne 5. června ve střešním baru kanceláří STRV v pražském Karlíně. Vstupenky na akci STRV je možné pořídit pouze ve formě NFT. Těmi se návštěvníci prokazují jako běžnou vstupenkou skrze ticketingovou aplikaci Enter dostupnou pro Android i iOS, kterou STRV představilo minulý rok. Akci bude moderovat Lubo Smid společně s Lucou Zicconim, který vede Web3 Studio ve Škoda Auto. Součástí akce bude Q&A sekce a následně neformální networking s občerstvením.