ikona hodiny 3. 4. 2023 12:10

Konference ShopMasters hlásí další setkání – v Bratislavě

Akce pořádaná pro majitele e-shopů jde poprvé za hranice Česka. V pořadí třetí díl setkání zaměřených na sérii přednášek, mastermindů a networkingu proběhne v Bratislavě a zaměří se na budování značky a rozjezd brandingové strategie.

Foto: Shutterstock.com
ShopMasters se stěhují do Bratislavy Foto: Shutterstock.com

Své reálné příběhy o úspěšném byznysu tentokrát ve třech přednáškách představí Dalibor Cicman (CEO, GymBeam), Michal Brat (CBO, Martinus) nebo Jozef Kozák (CEO, Noezon). „Ve své přednášce trefně nazvané jako Vrcholy a pády na cestě k fungujícímu brandu prozradím své reálné zkušenosti při budování značky e-shopu NOEZON, který měsíčně zvládne generovat 12 tisíc objednávek, a to pouze na slovenském trhu,” popisuje Jozef Kozák, CEO internetového obchodu NOEZON.

Chybět nebude ani již osvědčený formát mastermindů, tedy řízené diskuze v limitovaném počtu deseti osob se zkušeným mentorem. Tentokrát je povedou například Jonáš Čumrík známý jako Johny Machette (Strategy & Idea Director, Notino) na téma influencer marketing, Milan Šmíd (CMO, Zásilkovna) o roli silné osobní značky zakladatelky Simony Kijonkové v úspěchu Zásilkovny nebo Jakub Kantor (Brand stratég, Kantor studio), jehož mastermind skupina se zaměří na tvorbu a budování silného brandu.

„Často se zapomíná na to, že zakladatel firmy je výraznou osobností, která vám může pomoci ve vnímání vaší značky. Nestane se to však automaticky, je to proces, na kterém musíte systematicky pracovat. Lidé si za značkou chtějí představit tvář. Lépe se s ní pak identifikují. Svůjůj mastermind tak zaměřím na to, kdy osobní brand pomáhá, a kdy je naopak na škodu,” dodává Milan Šmíd, CMO Zásilkovny.

Přestože první dvě akce ShopMasters probíhaly zatím pouze v Praze, event se nyní rozrůsta až na Slovensko. „Jsem rád, že je o ShopMasters tak velký zájem. S dalším setkáním v Bratislavě očekávám, že akce pro e-shopaře rozšíří své pole působnosti a nabídne tento výjimečný formát mastermind skupin také v sousedním Slovensku, kde je spousta zkušených marketérů, kteří si prostřednictvím této platformy mohou navzájem sdílet své zkušenosti a know-how,” dodává Jakub Stupka, jeden z organizátorů a COO marketingové platformy Ecomail.cz.

Kromě Ecomailu stojí za událostí také společnosti jako Shoptet, Zásilkovna, Heureka a na slovenském trhu nově i Expandeco. Další konference pak proběhne na podzim právě v kancelářích Heureky.

Zakoupit vstupenky můžete na webu www.shopmasters.cz, kde rovněž naleznete kompletní program a další informace.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Expertní pohled

Solární elektrárny v EU vyráběly poprvé více energie než uhelné

Podle zprávy European Electricity Review elektrárny v Evropské...
Expertní pohled

DeepSeek je pro firmy hodně rizikový

Pokud si dnes otevřete libovolnou sociální síť, nevyhnete...
Trendy

Česká módní značka propojuje módu s uměním

Módní značka Vuch, vedle nedávno představeného projektu Vuch...

Nejnovější Trendy

Trendy

Česká módní značka propojuje módu s uměním

Módní značka Vuch, vedle nedávno představeného projektu Vuch...
Trendy

Spořitelna má světové bankovní prvenství

Česká spořitelna pokračuje ve spolupráci s herním studiem...
Trendy

První certifikovaný cirkulární audit pro české firmy

Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) v rámci semináře Cirkulární audit...