ikona hodiny 13. 10. 2022 07:21

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Tým je v byznysu ten rozdílový hráč

Výjimečné produkty mohou vzniknout pouze z práce výjimečných týmů a výjimečných lidí. To jsou slova majitele úspěšné břeclavské společnosti Fosfa Ivana Baťky. Třetí díl podcastové série se zaměřuje právě na to, jak takové týmy vznikají, jak je motivovat či vést, které schopnosti a vlastnosti jsou důležité a že se přitom lze dost dobře obejít bez personálního oddělení. A také o tom, proč je v byznysu důležitá touha po moři...

Petr Karban Petr Karban autor

Marketingový expert a publicista. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative Director.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

První i druhý díl si poslechnete v našem archivu.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Pohled z praxe

CzechTrade spouští nový projekt pro malé a střední podniky

Agentura CzechTrade spouští nový projekt Design pro konkurenceschopnost...
Analýzy

Pig butchering je celosvětový fenomén

Společnost Check Point Software Technologies, průkopník a globální...
Aktuality

Komise by měla od regulace zcela upustit

Hospodářská komora ČR vítá rozhodnutí Evropské komise o...

Nejnovější Pohled z praxe

Pohled z praxe

CzechTrade spouští nový projekt pro malé a střední podniky

Agentura CzechTrade spouští nový projekt Design pro konkurenceschopnost...
Aktuality

Na Pražském hradě proběhne setkání lídrů e-commerce GECOM 2025

Akce GECOM 2025 představí klíčové trendy, inovace a...
Aktuality

Kanceláře roku vstoupily do svého 9. ročníku

Již 9. ročník prestižní soutěže Kanceláře roku, do...