Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Se zajímavým nápadem přišel kandidát na hejtmana Pardubického kraje za hnutí ANO Martin Kolovratník. Jeho aktuální iniciativou je vytvoření nové značky kvality pro lokální produkty z Pardubického kraje. A to nejen pro potraviny, ale i pro další výrobky, služby, hotely, restaurace, nabídky a podobně. Po splnění předem daných kritérií by producenti obdrželi certifikaci jako "Ověřený produkt Pardubického kraje".
„Pokud voliči v podzimním hlasování změní vládu v našem kraji, zasadím se o to, aby v roce 2021 vznikla nová značka podporovaná a organizovaná přímo Pardubickým krajem – značka, která bude znamenat kvalitu a jistotu – Ověřený produkt Pardubického kraje,“ okomentoval svůj nápad kandidát Martin Kolovratník a dodal: „V plánu máme podporovat nejen potraviny, ale i další výrobky, služby a produkty z našeho kraje, které splní nastavené podmínky, kterými by měly být například vysoká kvalita produkce, ekologie, originalita, udržení zaměstnanosti a podobně – tady od nás doma – z našeho kraje. Zatím jsme naši myšlenku pracovně nazvali – OPKA – což je rychlá zkratka pro ověřený produkt Pardubického kraje.“
Kolovratník zároveň uvedl, že vytvoření a podpora jasné lokální značky má za cíl nejen označovat kvalitu, ale pomoci také s marketingovou prezentací Pardubického kraje a motivací ekonomiky. Občané koupí lokálních produktů nebo služeb ponechají utracené peníze přímo v kraji.
Ve svém aktuálním vyjádření pak Martin Kolovratník vyzval občany Pardubického kraje, aby mu již nyní začali posílat své tipy a nápady – jak na možné produkty a služby, které by se do nově vytvořeného programu podpory mohly zařadit, tak i na název nového označení – značky ověřené kvality a původu z Pardubického kraje.